Dags för omvandling

Hejsan alla. Nu är det så att ett projekt startades för ett tag sedan av min kära flickvän och mig där vi ska göra om mitt rum. Vi har stora planer där allt från golv till tak ska göras om eller helt bytas ut. Färgerna på väggarna ska bli två olika med en mörkare och en ljusar nyans. Den mörka ska plaseras på en fondvägg. (för er som inte vet vad en fondvägg är så är det att en vägg är en annan färg än de andra då är den väggen en fondvägg). Fondväggen i dagens läge är redan målad och "före och efter" bilder kommer att läggas upp så snart som möjligt! Jag vill passa på att ge ett Stort Tack till min älskade flickvän som hjälper mig med projektet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bli medlem här du får gratis kondomer

http://gratiskodis.se/?ref=142

2008-08-06 @ 01:23:11
Postat av: caroline

älskling kolla min blogg nu:P jag vann en tävling!

2008-08-07 @ 12:02:02
URL: http://cajjomell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0